Fortrydelses- og bytteret
-
Ring til os
80 83 11 67
8 am – 6 pm Monday to Friday and 9 am – 5pm on Saturday. Closed Public holidays.
80 83 11 67 -
SEND OS EN E-MAIL
SEND OS EN E-MAIL
Email din forespørgsel når som helst for at få hjælp
Email os -
Find Forhandler
Butik
Find din nærmeste forhandler her
Læs mere
Estée Lauder Online tilfredshedsgaranti
Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med dit køb på esteelauder.dk, kan du returnere de uåbnede varer og få pengene refunderet. Vi accepterer kun returnering af produkter, der er købt på esteelauder.dk. Såfremt du har spørgsmål i forbindelse med returnering eller byttevarer, er du velkommen til at kontakte os på 80 83 11 67.
Hvordan returnerer eller bytter jeg en vare?
- Hvis du vil returnere varer, du har købt online hos Estée Lauder, gør du således:
• Udfyld retursedlen på bagsiden af fakturaen, som er vedlagt den oprindelige ordre, og send den sammen med returvaren. Sørg for at gemme en kopi af fakturaen, så du selv har den. Hvis du returnerer en gave, skal du afkrydse feltet "Gavereturnering" på bagsiden af fakturaen.
• For at gøre det nemt for dig er der en returetiket på bagsiden af fakturaen, som du kan klistre på kassen, hvis du vil returnere varen. Hvis der ikke er nogen fortrykt etiket, skal du adressere returvarerne til:
ESTÉE LAUDER COSMETICS A/S
DELTA PARK 37
DK-2665 VALLENSBÆK STRAND
• For din egen sikkerhed og for at sikre en hurtig levering anbefaler vi, at du forsikrer returpakken. Vi er ikke ansvarlige for returpakker, der går tabt i posten.
• Hvis dine varer er blevet beskadiget under fragten, går du ind på Beskadigede varer
• Behandlingen af returvarer kan tage 7-10 hverdage.
Returvarer behandles med det samme, som regel inden for 3-5 hverdage, fra vi modtager dem. Vi sender dig en e-mail for at bekræfte, at vi har modtaget din anmodning om returnering eller bytning.
Vi kan desværre ikke bytte varer. Hvis du vil bytte en vare, kan du returnere dine varer og foretage en ny bestilling.
If you have questions about returns and exchanges, please contact us by phone at 80 83 11 67 or via email.
Ofte stillede spørgsmål om returnering
Når jeg bytter en vare, kan jeg se to transaktioner på mit kreditkort – hvordan kan det være?
Bytteprocessen sker i to trin:
1) Først udstedes der et tilgodehavende for de varer, der returneres.
2 ). Så oprettes der en ordre på de varer, der skal byttes til.
De to transaktioner kan ses på din konto: Tilbagebetalingen for de returnerede varer og opkrævningen for de varer, der byttes til.
Jeg har bestilt/modtaget det forkerte produkt – skal jeg returnere det?
Hvis din online ordre ikke er som forventet, kontakt os venligst på 80 83 11 67 for hjælp.
Min vare var beskadiget, da jeg modtog den. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du har modtaget en ødelagt pakke, bedes du beholde kassen, indpakning og indhold og kontakte os hurtigst muligt på 80 83 11 67 for hjælp.
Jeg vil gerne returnere en gave, men jeg vil helst ikke have, at giveren får det at vide. Kan I hjælpe?
Hvis du gerne vil returnere en vare, som du har fået i gave, sætter du kryds i rubrikken på bagsiden af fakturaen og vedlægger den i pakken, når du returnerer varen. Husk også at skrive dit telefonnummer på fakturaen.