Ordre
+45 89 87 22 62
Butik
Mandag til fredag
8:30 til 17:00
Behandling
- Ordrer behandles og afsendes kun på hverdage (mandag-fredag ekskl. helligdage).
- Ordrer, der afgives på helligdage eller i weekenden, behandles den efterfølgende hverdag
- Ordrer, der sendes som standardforsendelse, behandles inden for 1-2 hverdage
Vi beklager. Vi kan i øjeblikket ikke acceptere ordrer, der skal sendes ud af Danmark. Du finder din lokale Estée Lauder-forhandler under "Find forhandler".
Betalingsgodkendelse
Alle køb er underlagt bankens godkendelse, inden ordrebehandling. Kun godkendte køb vil blive behandlet og afsendt.
Reserverede betalinger
Når du placerer en ordre og betaler med kreditkort eller betalingskort, vil to transaktioner blive sendt til din konto.
- Når en ordre godkendes, reserverer den bank, der har udstedt dit betalingskort, det beløb, du har købt for. Denne handling reserverer beløbet på din konto.
- Beløbet vil efterfølgende blive trukket fra din konto. Beløbet, der bliver trukket, kan være et andet end det beløb, der blev reserveret, hvis ordre ændres eller annulleres før afsendelsen.
Hvis en ordre annulleres, vil banken ikke længere reservere købsbeløbet. Hvis du vil vide mere om ophævelse af reserverede beløb, kan du kontakte din banks kundeservice. Denne proces er individuel for hver bank, og derfor kan vi desværre ikke hjælpe med ophævelsen af reserverede beløb.
Købsbegrænsninger
Vi må begrænse ordrerne til 4 stk. af hvert produkt, og maksimumbeløbet for en ordre er 10.000 kr. pr. kunde. Ordrer, der overstiger disse begrænsninger vil blive annulleret. Yderligere begrænser vi også ordrer til højst tre (3) per kunde per dag. If you have any questions, please call us at +4589872262 or Contact Us and we will be happy to assist.
Ordrestatus
Du kan tjekke status på dine seneste ordrer på esteelauder.dk. Klik på Ordrestatus, og log ind på din konto for at se status på dine ordrer.
Du kan spore din pakke via Postnords hjemmeside, og du kan også klikke på trackingnummeret ved siden af ordren for at se leveringsstatus.
*Bemærk: Forsendelsesnummeret oplyses i visse tilfælde først 24 timer, efter ordren er afsendt.
Annullering af bestillinger
If you would like to cancel an online order after it has been placed, please contact us by phone at +4589872262 within one hour of placement. Så vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig. Når en ordre først er under behandling, kan den desværre ikke ændres eller annulleres.
Lejlighedsvist kan systemet annullere ordrer eller dele af en ordre af forskellige årsager. Årsagerne kan være:
- Varen/varerne er ikke på lager.
- Der opstod en fejl i forbindelse med betalingen.
- Det er ikke muligt at sende til den oplyste adresse.
- En identisk ordre er afgivet.
- Kundeanmodning
- Købsgrænsen er overskredet
Hvis din ordre annulleres, vil du modtage en e-mail med oplysning om annulleringen. Du vil ikke blive opkrævet for annullerede varer. If you have questions about a cancelled order, please contact our Online Service at +4589872262 or via e-mail.
Find en pakke, der er blevet væk
Hvis trackinginformationen på din pakke bekræfter levering, men du ikke har modtaget den leverede pakke:
- 1. Tjek, at der ikke er en notits om forsøg på levering
- 2. Kontakt fragtfirmaet